پروين:ان‌شاءالله قضيه کريمي ختم ‌به ‌خيرمي‌شود
 
کلبه فراقط!!!
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:40 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: اگر پرسپوليس همين روند را ادامه دهد در رده اول تا چهارم جدول قرار مي‌گيرد.


    علي پروين در خصوص بازي پرسپوليس مقابل سايپا اظهار داشت: پرسپوليس سوار بازي بود اما نتوانست از موقعيت‌هاي خود که واقعاً طلايي هم بود خوب استفاده کند.


به گزارش فارس، وي با حمايت از مهرداد پولادي که پنالتي را در اين ديدار از دست داد، گفت: پولادي به دليل مصدوميت کمي از شرايط ايده‌آل دور بود اما هميشه زحمت مي‌کشد. شانس اين بازيکن بود که پنالتي گل نشود اما چيزي از قابليت‌هاي پولادي کم نمي‌شود.


پروين تصريح کرد: با بازي خوبي که مقابل تيم جوان و تاکتيکي سايپا انجام داديم، اگر همين روند را ادامه دهيم و اسير اتفاقات فوتبال نشويم مي‌توانيم جزء 4 تيم اول باشيم. پرسپوليس روز گذشته هواداران را اميدوار کرد و اميدوارم همين روند ادامه داشته باشد و بازيکنان بدانند که قابليت آنها بالا است. بازيکنان پرسپوليس بايد خود را باور کنند، استرس را کنار بگذارند و با روحيه بالا در بازي‌ ظاهر شوند. بازيکنان نبايد با ترس به ميدان بروند و اگر همين روند را دنبال کنند روزهاي خوبي در انتظار تيم خواهد بود.


رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس درباره وضعيت تيم ملي گفت: باخت مقابل لبنان همه را ناراحت کرد. حرفي نمي‌زنم چون دوست ندارم فردي را از خودم ناراحت کنم. با هيچ‌کس رودربايستي ندارم اما معتقدم هميشه نبايد مصاحبه کرد.


پروين اضافه کرد: نتايج پرسپوليس و تيم ملي من که عاشق فوتبال هستم را مثل همه فوتبالي‌ها ناراحت کرد. اميدوارم هواداران قرمز و آبي در ديدار 25 مهر مقابل کره جنوبي بسيج شوند تا تيم ملي با يک پيروزي شيرين به جام جهاني 2014 نزديک شود. حيف است که با اين تيم ملي به جام جهاني نرويم. پتانسيل خوبي داريم و اميدوارم همه مخصوصاً رسانه‌ها که تيم ملي نوجوانان را بسيار خوب و عالي حمايت کردند همين روند را براي تيم بزرگسالان در پيش بگيرند تا روحيه بچه‌ها چند برابر شود.


وي با اشاره به بيانيه بازيکنان تيم ملي عنوان کرد: خيلي خوشحال هستم که رابطه بازيکنان تيم ملي با رسانه‌ها خوب شد. اين دو براي رسيدن به موفقيت در فوتبال ايران هميشه به همديگر نياز دارند.


پروين در ادامه ضمن تسليت به امير قلعه‌نويي گفت: متأسفانه خبر درگذشت مادر امير قلعه‌نويي همه را ناراحت کرد. من اين اتفاق را به اين پسر خوب فوتبال کشورمان تسليت مي‌گويم و اميدوارم روح مادرش شاد باشد. امير مربي‌اي است که واقعاً فوتبال ما به امثال او نياز دارد.


پيشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به پخش برنامه 90 چند هفته پيش با حضور پيشکسوتان استقلال و پرسپوليس گفت: به نظر من عادل برنامه خيلي خوبي را طراحي کرده بود و ما را ياد فوتبالي انداخت که بچه‌ها تا موقعي که پيراهنشان پاره نمي‌شد از زمين بيرون نمي‌آمدند. اين يک کار خوب بود که بازيکناني مثل پيوس، شاهرودي و همچنين بازيکن استقلال از خاطرات خود براي مردم گفتند. اين موضوع جاي قدرداني دارد.


وي درباره مشکلات به وجود آمده ميان ژوزه و کريمي به فارس گفت: بايد قبول کنيم علي کريمي يکي از بهترين‌هاي ايران است و ژوزه هم دوست دارد تيمش نتيجه بگيرد. هواداران پرسپوليس عجله نکنند، رويانيان کارش را انجام مي‌دهد تا انشاالله پرسپوليس به موفقيت برسد. کريمي عاشق پرسپوليس است، مانوئل ژوزه هم دوست دارد با پرسپوليس نتايج خوبي بگيرد، انشاالله اين موضوع ختم به خير مي‌شود.


پروين در جواب اين سؤال که برخي‌ معتقدند هر وقت که به نفع‌تان باشد مصاحبه مي‌کنيد در غير اين صورت سکوت را در دستور کارتان قرار مي‌دهيد گفت: واقعا از اين حرف تعجب مي‌کنم، من هميشه گفته‌ام اگر حرفي مي‌زنم فقط دلم مي‌سوزد و مسأله ديگري نيست. از ما گذشته که چشم به برخي مسائل داشته باشيم تا خودمان را نشان دهيم. خدا و هواداران به ما لطف داشته‌اند و در فوتبال به آن چيزي که مي‌خواستيم رسيديم و مردم هم از ما راضي هستند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان